Розсилки по Viber - новий вид мобільного маркетингу

реклама у вайбері


На сьогоднішній день, коли телефони перетворилися в смартфони, перед мобільним маркетингом відкриваються безліч нових можливостей. Фактично, з появою і популяризацією різних мобільних месенджерів ми можемо говорити і про появу досконалого нового виду мобільного маркетингу. І одним з найпопулярніших месенджерів сьогодні є Viber. Про нього ми і поговоримо.

За офіційними даними, в минулому 2015 році додатком для смартфонів Viber скористалося 280 мільйонів користувачів, з яких приблизно половина є постійними клієнтам. Що це означає? Що формується чимала аудиторія, для якої можна організувати ефективну рекламу у вигляді СМС розсилок.

Viber дозволяє здійснювати дзвінки, відправляти повідомлення, обмінюватися медійним контентом через Інтернет минаючи мобільний зв'язок. Завдяки цьому, якщо порівнювати його з традиційними смс розсилками, Viber має цілий ряд серйозних переваг. Давайте розглянемо їх докладніше.


Переваги розсилок по Viber


Великий обхват аудиторії. Viber називають найпопулярнішим месенджером серед користувачів смартфонів, планшетних комп'ютерів і ноутбуків зі стрімко зростаючою кількістю зацікавлених користувачів.

Відсутність кордонів. На відміну від стандартної СМС-риссилки, відправлення рекламних повідомлень по Viber можна здійснювати без прив'язки до країни проживання абонентів або певного мобільного оператора.

Це дешевше. Обмін інформацією в Viber здійснюється через Інтернет (Wi-Fi, 3G). Тому тарифи на розсилки набагато нижчі, ніж відправка СМС через операторів мобільного зв'язку.

Можна відправляти медіа-контент. Розсилку значно поліпшить додавання логотипу або тематичних фото, і навіть невеликих відеороликів.

Особливості Viber-розсилок


Інформувати цільову аудиторію, рекламувати бренди, товари і послуги з Viber можна з урахуванням таких характеристик:
  • Viber працює на всіх популярних мобільних платформах: iOS, Android, Windows Mobile, а також Symbian і Blackberry;
  • довжина повідомлення - до 1000 символів
  • в текст повідомлення можна помістити клікабельне посилання.
  • повідомлення показується на телефоні відразу у віконці!

Перспективи розвитку Viber


Судячи з великого інтересу, Viber в недалекому майбутньому перетвориться на повноцінну контент-платформу за прикладом Twitter. Це означає, що користуватися перевагою доступу до масової аудиторії потрібно вже зараз, поповнюючи абонентську базу і роблячи ставки на тематичні розсилки. Конкуренція серед рекламодавців в Viber поки невисока - але темпи нарощуються буквально щомісяця.

Кому корисно організувати СМС розсилку по Viber


В першу чергу орієнтуватися на розсилки через Viber повинні компанії, послуги та продукція яких орієнтована на молодіжну аудиторію. Цей месенджер об'єднує переважно молодих людей віком до 35 років.


А де взяти базу користувачів Viber?


Розсилки по Viber не підпадають під дію закону «Про рекламу», відповідно з точки зору закону вам не потрібно брати офіційний дозвіл у користувача на отримання інформаційних повідомлень. Якщо ви будете відправляти повідомлення без дозволу для користувача, це все одно буде спамом, але за законом все добре. Таким чином, є кілька способів знайти базу для розсилки по Viber.

1) Традиційний спосіб, попросити користувача заповнити анкету, взяти у нього дозвіл

2) Зібрати номера з відкритих джерел: дощок оголошень, соцмереж інших порталів

3) Купити в Інтернеті

4) Просканувати діапазон номерів, наприклад від 380 500 000 001 до 380 509 999 999 на наявність вайбер спеціальною програмою (дуже дорого).

5) Можна скористатися нашими базами. Ми можемо надати вам базу по певному міста чи області, сфері інтересів, наприклад базу автомобілістів або любителів риболовлі, чоловіків, жінок, фізичних або юридичних осіб тощо.

Висновок


Viber - перспективна програма, що відкриває нові можливості для мобільного маркетингу. Цим користується поки досить мало рекламодавців, що дозволяє зміцнитися на ринку і сформувати власну велику аудиторію. Можливість відправки медіа-контенту - відмінний спосіб зацікавити молодіжну аудиторію. Низькі розцінки дозволяють використовувати СМС розсилки по Viber і великим, і дрібним рекламодавцям.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Максимальна і оптимальна довжина смс-повідомлення

Немає коментарів:

Дописати коментар