7 смертних гріхів смс-маркетингу

не робіть ніколи цього в смс розсилці


Якщо Ви вирішили популяризувати свій бізнес шляхом смс-розсилки, то для успішної її організації Ви повинні знати кілька найпоширеніших помилок і постаратися їх не допускати.

Спілкування з натовпом

Якщо Ви зацікавлені в залученні клієнтів, подбайте про персоналізацію смс. Ніхто не любить, коли до нього ставляться як до всіх, тому цей пункт один з найважливіших. Пам'ятайте, що називати людину на ім'я - кращий спосіб привернути до себе увагу.

Складний текст

Запорука гарної смс-розсилки - стислість, чіткість, інформативність. Потрібно знати один важливий момент: в більшості сучасних телефонів нове смс частково показується на екрані як тільки було доставлено. Це означає, що починати Ви повинні не здалеку, а відразу з головної ідеї, оскільки якщо клієнтові не стане цікаво, він просто закриє повідомлення, не ставши його навіть читати або ж взагалі моментально видалить.

Ваші смс приходять занадто часто

Часта розсилка - найгірше, що може придумати рекламодавець. Телефон майже завжди знаходиться десь поруч з людиною, тому він відразу прочитає повідомлення, як тільки його побачить, але якщо Ви будете занадто настирливі - реклама буде видалена, а імідж компанії безповоротно зіпсований. Тому якщо Ви не хочете зворотного ефекту - знайте міру.

«Кострубатий» текст

Від того, яку емоцію пережила людина при отриманні Вашого смс залежить вірогідність того, зацікавиться він Вашим товаром (послугою) чи ні. Підійдіть відповідально до складання тексту повідомлення. Уникайте зловживання символами, значками і т.п. Бажано писати коротко, зрозуміло, простими словами.

Ви робите розсилку на неактивні номери

Люди часто змінюють операторів і сім-карти. Тому необхідно проводити регулярну перевірку і чистку бази, відокремлюючи номера, на які давно не було доставки СМС. Буває, що частина телефонів були поза зоною доступу, але справжня причина в тому, що ваша база номерів вже неактульна.

В одному повідомленні кілька акцій

Якщо Ваше смс перенасичене інформацією, клієнт просто заплутається в суті акцій і нічого не зрозуміє. Не зловживайте текстом, занадто довге рекламне смс більшість людей просто лінується читати. І пам'ятайте: розсилати варто тільки цікаві та привабливі пропозиції.

Анонімний відправник

Дуже важливо, щоб клієнт міг зв'язатися з Вами, якщо його зацікавить ті чи інші пропозиції. Подбайте про зворотний зв'язок, в даному випадку краще зробити «клікабельні» номери телефонів, так як поки досить мало абонентів переходять по посиланнях на інтернет-сайт, тільки якщо це не Viber-розсилка.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


Немає коментарів:

Дописати коментар