Що українці знають про месенджери і як реагують на рекламу в них?

реклама в меседжерах


Статистичні дані були зібрані в ході опитування українців віком від 16 до 59 років.

  • 6% - сприймають рекламу в месенджерах вкрай погано і просто її не сприймають.
  • 40% - ставляться до неї нетерпимо (намагаються стримувати роздратування).
  • 12% - ставляться до реклами відносно спокійно, так як вона дозволяє користуватися додатками безкоштовно.
  • 23% - на рекламу реагують позитивно, якщо вона несе корисну та актуальну інформацію.

Оскільки інформації в цілому і реклами зокрема зараз дуже багато, людський мозок навчився її блокувати. Все що він вважає непотрібним, проходить повз. Мабуть тому 60% опитаних заявили, що не звертають взагалі уваги на рекламу в месенджерах. 22% - помічають рекламу в Skype, 10% - в Viber.

Skype і Viber - найвідоміші месенджери серед українського населення


найпопулярніший меседжер

Більшість опитаних про них чули або добре знають. В цілому ж популярність месенджерів (мається на увазі, які на слуху) серед українського населення виглядає так (обізнаність чоловіків в цій області трохи вища, ніж жінок):

  1. Скайп - 94%.
  2. Вайбер - 84%.
  3. ICQ - 69% (в основному це люди "старої школи"; лише 9% тінейджерів використовують даний месенджер).
  4. WhatsApp - 46%.
  5. Google Hangouts - 30%.
  6. Telegram - 24%.

3 найпопулярніші месенджери


Потрібно сказати, що Скайп - все ж більш популярний і найбільш часто використовуваний додаток (78% українців - користуються, 46% - обожнюють). А за допомогою Вайбера час від часу спілкуються 56% респондентів і для 32% він - улюблений. На третьому місці - Facebook Messenger, ним користуються 29% опитаних, а 8% - вибирають в якості постійного засобу зв'язку через повідомлення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Немає коментарів:

Дописати коментар