Що приготував нам email маркетинг в наступному році




Незважаючи на весь ажіотаж навколо соціальних мереж, мобільних додатків та інших подібних каналів для спілкування, email маркетинг залишається найпотужнішим інструментом, який повинен бути в арсеналі у будь-якого виду бізнесу.

Яким email був, таким він і залишиться, але способи його використання все ж зміняться найближчим часом. Чого варто очікувати в наступному році?


Відписатися від розсилки стане набагато простіше


Зовсім недавно Gmail додав нову можливість, яка дозволяє клієнтам відписуватись від розсилки навіть не відкриваючи лист. Маркетологи по всьому світу обурюються! Адже всі їхні зусилля надалі будуть марними. Насправді, така можливість тільки позитивно позначиться на бізнесі.

Спочатку дане нововведення викликало хвилю негативу. Легше відписатися = збільшення кількості "відписантів". Так? А ось і ні. Експерти передбачають збільшення якісного контенту, адже щоб клієнти не відписувалися, інформація повинна бути корисною і цікавою.

Респонсивний дизайн електронних листів стане стандартом




Згідно Litmus, більшість email повідомлень відкривають саме на iPhone, Android і iPad. Тільки в 2013 році рівень відкриття на мобільних пристроях збільшився на 21% і зараз становить приблизно 51%.

Створення email оптимізованих під мобільні пристрої - це вже не один з варіантів, це необхідність. Термін «респонсивний дизайн» піде в минуле. Не тому що перестане застосовуватися, а тому що створення email для мобільних пристроїв буде на першому місці, для інших платформ - на другому.

Email буде набагато простіше інтегруватися з іншими інформаційними каналами


Об'єднати email маркетинг з соцмережами не становитиме труднощів, але тим не менш, одиниці використовують цей потужний інструмент собі на благо. Частково причиною може бути страх віддадити потенційних клієнтів від розсилки і перенаправити прямо в «руки» соцмереж. Насправді, якщо все зробити правильно, об'єднання email маркетингу та соціальних мереж тільки позитивно позначиться на ваших маркетингових зусиллях.

Удосконалення технологій


Введення більш вдосконаленого HTML коду назавжди змінить те, як одержувачі будуть взаємодіяти з електронними листами. Раніше папка «Вхідні» була стартовим місцем звідки клієнти прямували на інші сайти за посиланнями. Сьогодні email - динамічна платформа, яка дозволяє взаємодіяти з контентом безпосередньо. Для маркетологів це означає - відправка більш цінної інформації та залучення нових клієнтів за рахунок корисного і затребуваного контенту.

Email маркетинг тільки набирає обертів



Згідно з дослідженнями, використання електронних листів з кожним роком збільшується в середньому на 7%. Очевидно, що email маркетинг буде потужним та ефективним інструментом для залучення клієнтів. Простіше кажучи, якщо ви ще не використовуєте весь потенціал email, ви втрачаєте прибуток.

Існує ряд факторів, на які варто звернути увагу при складанні маркетингового плану на наступний рік:

     Зображення щодо тексту в email


Що краще бачити одержувачі в листах - в основному зображення або текст? Згідно з дослідженнями HubSpot's, проведеним в 2011 і 2014 роках, 2/3 респондентів відповіли, що вони краще сприймають листи в яких переважають зображення, а не текст.
Але тим не менше теж саме дослідження стверджує, що зі збільшенням кількості зображень в листі, CTR (click-through rate) насправді знижується.

У email маркетингу завжди потрібно зважати на всі за і проти використання зображень щодо тексту. Експериментуйте з різними видами зображень і текстовим контентом, і відштовхуючись від результатів, створюйте свою стратегію.

У всякому разі, ви не прогадаєте, якщо оберете співвідношення зображень і тексту 50 на 50. Також не забувайте створювати дві версії листів (HTML і текст), щоб вони коректно відображалися незалежно від поштової служби, яка використовується.

     Вибір часу відправки розсилки


При виборі часу відправки важливо враховувати графіки ваших одержувачів. На жаль, немає єдиного часу, коли абсолютно всі перевіряють пошту. Знадобиться тестування. Щоб визначити найкращий час відправки, проведіть стандартний А/Б тест.

Поділіть список контактів на дві групи. Кожній групі надішліть розсилку в різний час. Відштовхуючись від рівня відкриттів, підкоректуйте час відправки розсилки, якщо це потрібно. Продовжуйте регулярно проводити подібні тестування, щоб бути впевненими в тому, що листи доставляються вчасно.

      Мобільні пристрої


Маятник наполегливо схиляється у бік мобільних пристроїв як засобів для перегляду електронної пошти, а не до персональних комп'ютерів. Саме тому потрібно приділити належну увагу шаблонам листів і форматуванню, щоб ваша email маркетингова стратегія була успішною.

Висновок


Коли мова заходить про планування електронної маркетингової стратегії важливо прийняти всі фактори до уваги. Ви повинні постійно проводити тестування і оцінювати свої результати. Не забувайте також йти в ногу з технологічним тенденціям, так як вони грають величезну роль в еволюції email маркетингу.