Незважаючи на те, що креативна реклама часто споживачам подобається, далеко не всі можуть собі її дозволити. На жаль, найчастіше така реклама працює на імідж (не так на прямі продажі), і її використання виправдане для великих брендів. До того ж виміряти ефективність іміджевої реклами досить складно. Наприклад, відома реклама Honda Accord 2003 року одержала колосальну кількість переглядів, лайків, захоплених відгуків і т. д., але на продажах це не позначилося.
Хоча деякі стартапи, звертаючись до нестандартної реклами, завойовують увагу потрібної цільової аудитирії. І тим не менше, більшість рекламістів вважають за необхідне вміло балансувати між тривіальністю (щоб не загубитися в масі подібних) і екстраординарністю (щоб замість того, щоб розважати публіку, витягувати реальну вигоду).
Досвідчені рекламщики переконані, що головне - донести посил до своїх споживачів, натиснувши на потрібні важелі. Ось як Д. Огілві розповідає про «порятунок» чорносливу:
У свій час американці вкрай погано ставилися до даного продукту, і його продажі зійшли нанівець. Причина була в негативних асоціаціях з цим продуктом - запор, бідність, старість ... Щоб виправити ситуацію, рекламщики почали працювати над позитивними сторонами сухофрукти. Якщо раніше він показувався плаваючим в каламутній рідині і не викликав ніякого апетиту, то в нових, яскравих і барвистих роликах він позиціонувався як смачний солодкий десерт, а в рекламі присутні і красиві дівчата, і рожевощокі дітки. І лише в кінці згадувалося про його корисні властивості - «до того ж позитивно впливає на травлення» або "сьогодні чорнослив - завтра здоров'я". Ось таким нехитрим чином продажі чорносливу знову пішли вгору.
Але добірку оригінальних рекламних роликів ми все ж подивимося:
В СМС-розсилках оригінальність також доречна. Взяти хоча б це повідомлення служби таксі:
А як Ви піклуєтеся про клієнтів?
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Немає коментарів:
Дописати коментар