А Ви - за креатив? Приклади оригінальної реклами

креативна реклама

Незважаючи на те, що креативна реклама часто споживачам подобається, далеко не всі можуть собі її дозволити. На жаль, найчастіше така реклама працює на імідж (не так на прямі продажі), і її використання виправдане для великих брендів. До того ж виміряти ефективність іміджевої реклами досить складно. Наприклад, відома реклама Honda Accord 2003 року одержала колосальну кількість переглядів, лайків, захоплених відгуків і т. д., але на продажах це не позначилося.



Хоча деякі стартапи, звертаючись до нестандартної реклами, завойовують увагу потрібної цільової аудитирії. І тим не менше, більшість рекламістів вважають за необхідне вміло балансувати між тривіальністю (щоб не загубитися в масі подібних) і екстраординарністю (щоб замість того, щоб розважати публіку, витягувати реальну вигоду).

Досвідчені рекламщики переконані, що головне - донести посил до своїх споживачів, натиснувши на потрібні важелі. Ось як Д. Огілві розповідає про «порятунок» чорносливу:

У свій час американці вкрай погано ставилися до даного продукту, і його продажі зійшли нанівець. Причина була в негативних асоціаціях з цим продуктом - запор, бідність, старість ... Щоб виправити ситуацію, рекламщики почали працювати над позитивними сторонами сухофрукти. Якщо раніше він показувався плаваючим в каламутній рідині і не викликав ніякого апетиту, то в нових, яскравих і барвистих роликах він позиціонувався як смачний солодкий десерт, а в рекламі присутні і красиві дівчата, і рожевощокі дітки. І лише в кінці згадувалося про його корисні властивості - «до того ж позитивно впливає на травлення» або "сьогодні чорнослив - завтра здоров'я". Ось таким нехитрим чином продажі чорносливу знову пішли вгору.

Але добірку оригінальних рекламних роликів ми все ж подивимося:














В СМС-розсилках оригінальність також доречна. Взяти хоча б це повідомлення служби таксі:

креативне смс для служби таксі

А як Ви піклуєтеся про клієнтів?

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Немає коментарів:

Дописати коментар