Сучасні бізнесмени вже не сумніваються в тому, що смс-маркетинг є одним з найбільш ефективних і при цьому недорогих рекламних інструментів, що дозволяє мінімальними зусиллями досягнення таких цілей, як:
- інформування клієнтів про події, що відбуваються в компанії;
- проведення соцопитувань з метою отримання відповідей на ті чи інші питання, що стосуються як продукції або послуг, так і якості роботи сервісів;
- підтримання постійного контакту з клієнтами;
- виведення на ринок нового бренду, товару або послуги;
- підвищення лояльності як вже існуючих, так і потенційних клієнтів до компанії.
Як зібрати свою базу номерів за допомогою смс-маркетингу?
Як показує досвід роботи, правильно зібрана база телефонних номерів, за якими буде проводитися розсилка повідомлень, є чи не найголовнішим фактором успішності маркетингового рішення. Справа в тому, що з одного боку люди не бажають отримувати sms-повідомлення, в яких відсутня корисна для них інформація, з іншого - розсилка спаму напряму заборонена законодавством. Виходить, що робити розсилки можна тільки по базі абонентів, які дали свій дозвіл на отримання таких повідомлень від імені вашої компанії.
Для того, щоб зібрати таку базу номерів, можна використовувати один, а краще відразу кілька прийомів, про які буде розказано нижче. Отже, для того, щоб існуючий або потенційний покупець добровільно залишив номер свого мобільного телефону і дав згоду на отримання корисної інформації від Вашої фірми, можна:
- Вбудувати в свій корпоративний веб-сайт (якщо такий, звичайно, є) форму, за допомогою якої користувачі, які хочуть отримувати від вас SMS і MMS, будуть залишати свої контактні телефони.
- Запропонувати клієнтові, який користується вашими послугами, здійснює покупки або якимось іншим чином взаємодіє з вашою компанією, заповнити анкету, в одному з пунктів якої буде можливість залишити номер телефону. Часто таку анкету просять чи не в обов'язковому порядку заповнити в момент отримання дисконтної картки, здійснення покупки на певну суму, за участь в тій чи іншій акції, розіграші призів.
SMS маркетинг. Які дані повинен надати клієнт?
Відзначимо, що для отримання максимального відгуку в sms маркетингу, в анкеті окрім номера мобільного телефону Ви можете попросити вказати такі дані, як:
- прізвище, ім'я та по батькові, що дозволить розсилати персоналізовані повідомлення, тобто такі, в яких звернення до абонента буде починатися з його імені;
- дата народження - в цей день ви зможете від імені своєї компанії привітати клієнта зі святом, запропонувати йому в цей день знижку, якісь інші приємні бонуси, підкреслюючи тим самим, що для вас він є важливою персоною;
- склад сім'ї, наявність автомобіля, домашніх тварин, хобі та інтереси, за якими можна визначити, які саме товари чи послуги виявляться найбільш корисними в кожному конкретному випадку;
- законодавство вимагає явного письмового дозволу клієнта на обробку його персональних даних, а також його згоду на отримання інформаційних повідомлення, тому дані пункти також ігнорувати не варто.
Зібрана таким нехитрим чином база телефонних номерів дозволить організовувати Ваш СМС-маркетинг дійсно зацікавленим в отриманні корисної інформації клієнтам.
Якщо ж у Вашому розпорядженні немає телефонних номерів, ми можемо запропонувати Вам скористатися нашою базою абонентів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: