Оскільки в стандарті GSM +1120 біт - це максимальний розмір смс, то використовуючи латиницю і цифри (7-бітне кодування), ви укладетеся в 160 символів, а якщо писати українськими/російськими літерами (16-бітне кодування) - то в 70. Вважається, що сформулювати закінчену думку можна за допомогою саме такої кількості латинських і кириличних символів.
До речі, якщо при наборі тексту латиницею Ви використовуєте хоча б одну російську літеру, вся смс буде вважатися кириличним. Тому якщо вийдете за межі 70-ти символів, повідомлення розіб'ється на 2 або більше частин.
Кількість частин Символів латиницею Символів Кирилицею
1 160 70
2 306 134
3 459 201
4 612 268
Практично всі сучасні телефони можуть читати кілька сегментів смс як одне повідомлення не розриваючи їх на окремі частини. Це важливо для тих, хто здійснює смс-розсилки, так як часто важко вмістити рекламну пропозицію в межах 70/160 символів. З іншого боку, кожна частина повідомлення тарифікується як окреме смс, а значить, чим компактніший текст, тим вигідніше?
Яка оптимальна довжина смс для рекламних розсилок?
Теоретично так і є. Тобто першочергово чисто у фінансовому плані - так. Але на практиці такі тексти смс-розсилки часто виходять кострубатими, і у абонента складається враження, що бренд вирішив заощадити. З тієї ж причини не рекомендується писати рекламні повідомлення латиницею.
Статистика показує, що використання імені одержувача в смс, позитивно впливає на лояльність до компанії і помітно збільшує відгук. Персоналізувати чи ні смс, вирішувати Вам (зрештою, проекспериментуйте на невеликій групі своїх одержувачів). Але, в будь-якому випадку, створюючи тексти для своїх розсилок, варто переконатися, що вони звучать просто і стилістично красиво, наскільки це можливо в смс.
Порівняйте ці приклади смс-розсилок:
Друга виглядає дещо недолугою. Клієнт не відчуває своєї значущості, не бачить вигоди і переваг вашого клубу перед сотнею подібних. Що має спонукати його прийти в цей заклад?
Ще пара текстів смс-розсилок для порівняння:
Враховуючи, що відправник - не визначений (без альфа-імені), то подібна смс приводить до деякого здивування.
У цьому прикладі смс - теж гумор, але в повідомленні відразу зрозуміло, хто відправник і про що йде мова.
Скласти ідеальне повідомлення - не так просто, як здається. Потрібно знайти золоту середину: з одного боку, скласти коротке і осмислене повідомлення без безглуздих скорочень, з іншого - не розмазувати думку по древу. Зазвичай 2-х сегментів вистачає, щоб скласти по-справжньому результативне рекламне повідомлення. Деякі приклади текстів смс-розсилок Ви можете подивитися тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: