Максимальна і оптимальна довжина смс-повідомлення

оптимальна довжина смс


Оскільки в стандарті GSM +1120 біт - це максимальний розмір смс, то використовуючи латиницю і цифри (7-бітне кодування), ви укладетеся в 160 символів, а якщо писати українськими/російськими літерами (16-бітне кодування) - то в 70. Вважається, що сформулювати закінчену думку можна за допомогою саме такої кількості латинських і кириличних символів.


До речі, якщо при наборі тексту латиницею Ви використовуєте хоча б одну російську літеру, вся смс буде вважатися кириличним. Тому якщо вийдете за межі 70-ти символів, повідомлення розіб'ється на 2 або більше частин.

Кількість частин                            Символів латиницею                                 Символів Кирилицею
1                                                      160                                                                70
2                                                      306                                                                134
3                                                      459                                                                201
4                                                      612                                                                268

длина смс

Практично всі сучасні телефони можуть читати кілька сегментів смс як одне повідомлення не розриваючи їх на окремі частини. Це важливо для тих, хто здійснює смс-розсилки, так як часто важко вмістити рекламну пропозицію в межах 70/160 символів. З іншого боку, кожна частина повідомлення тарифікується як окреме смс, а значить, чим компактніший текст, тим вигідніше?

Яка оптимальна довжина смс для рекламних розсилок?


Теоретично так і є. Тобто першочергово чисто у фінансовому плані - так. Але на практиці такі тексти смс-розсилки часто виходять кострубатими, і у абонента складається враження, що бренд вирішив заощадити. З тієї ж причини не рекомендується писати рекламні повідомлення латиницею.

Статистика показує, що використання імені одержувача в смс, позитивно впливає на лояльність до компанії і помітно збільшує відгук. Персоналізувати чи ні смс, вирішувати Вам (зрештою, проекспериментуйте на невеликій групі своїх одержувачів). Але, в будь-якому випадку, створюючи тексти для своїх розсилок, варто переконатися, що вони звучать просто і стилістично красиво, наскільки це можливо в смс.

Порівняйте ці приклади смс-розсилок:

Максимальная длина смс-сообщения

Друга виглядає дещо недолугою. Клієнт не відчуває своєї значущості, не бачить вигоди і переваг вашого клубу перед сотнею подібних. Що має спонукати його прийти в цей заклад?

Ще пара текстів смс-розсилок для порівняння:

Максимальная длина смс-сообщения

Враховуючи, що відправник - не визначений (без альфа-імені), то подібна смс приводить до деякого здивування.

Максимальная длина смс-сообщения

У цьому прикладі смс - теж гумор, але в повідомленні відразу зрозуміло, хто відправник і про що йде мова.

Скласти ідеальне повідомлення - не так просто, як здається. Потрібно знайти золоту середину: з одного боку, скласти коротке і осмислене повідомлення без безглуздих скорочень, з іншого - не розмазувати думку по древу. Зазвичай 2-х сегментів вистачає, щоб скласти по-справжньому результативне рекламне повідомлення. Деякі приклади текстів смс-розсилок Ви можете подивитися тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: