Компанія МТС здійснює переговори з всесвітньовідомимм міжнародними мобільними операторами про продаж прав використання їх брендів на території Україниі, зазначає видання «Ведомости» та посилається на джерело в МТСі, та конкурентів компанії.
Оператор МТС надіється, що ребрендинг приховає зв’язок «МТС Україна» з російською МТС та зробить його менш очевидним, розповідає співрозмовник видання.
Ідея зміни бренду з'явилася, за його словами, більше ніж рік тому, проте перемовини з потенційними партнерами продовжуються до сьгоднішнього дня.
У тому числі називають компанію Virgin (Річард Бренсон) та британського мобільного оператора Vodafone. З Virgin не змогли домовитися, тому, наймовірніше, МТС змінить власні вивіски в Україні на Vodafone, розповідає співрозмовник.
Компанія Vodafone ще в 2001 році запустила свою програму виведення власного бренду на місцеві ринки без якихось додаткових інвестицій. На даний момент за такою схемою компанія Vodafone співпрацює із мобільними операторами Республіки Кіпр, в Австралії, Бельгійського королівства, Ісландії, Болгарії, Люксембурзі, Литві, Латвії, Фінляндії, Швеції, Хорватії, Словенії, Естонії та Швейцарії.
Щоб відмежувати свій український бізнес від російського, МТС хоче змінити схему володіння українською «дочірньою компанією»: якщо раніше МТС Україна належала їй безпосередньо, то на сьогоднішній момент – через нідерландську компанію Preludium BV та люксембурзьку Allegretto Holding. Цю різку реорганізацію компанія МТС намагається пояснити необхідністю збільшити можливості по залученню інвестицій в компанію «МТС Україна».
Компанії МТС та Vodafone уклали ще в 2008 році «ексклюзивну стратегічну неакціонерну угоду»: домовилися про обмін маркетинговим та різноманітним технологічним досвідом, здійснювати спільні закупівлі обладнання. Вже у грудні цього року термін угоди закінчується. На даний момент компанії обговорюють можливості майбутнього співробітництва.