Мобільний маркетинг і смс-розсилки - тема все більш актуальна. Що б не думали про ефективність даного інструменту маркетологи і/або підприємці, сухі цифри говорять самі за себе. Смс-розсилки - результативні і виправдовують вкладені в них кошти. Питання тільки в правильній постановці цілей.
Наведемо ті самі «сухі цифри»
За 2015 рік кількість користувачів мобільного інтернету збільшилася на 11%. Темп зростання даного показника майже в 3 рази вище інтернет-аудиторії в загальному.
Нижче представлені дані (фактичні і прогнозовані) за кількістю відправлених смс по Росії. І хоча ми не маємо аналогічних цифр по Україні, експерти вважають, що така динаміка справедлива і для нашої країни.
Що стосується смс-трафіку, на 2015 рік ситуація була наступною:
При цьому з кожним роком ритейл зростає найбільшими темпами. 86% з опитаних компаній, які до сих пір не використовували смс-розсилку, зізнаються, що мають намір випробувати цей інструмент в найближчому майбутньому, так як це один з оптимальних способів налагоджувати і підтримувати комунікативні зв'язки з клієнтами.
Цікава інформація:
Як Ви думаєте, скільки учасників зібралося на останньому Одеському велораллі (100 км по поясу Слави)?
- У першому заїзді (1983 р.) було 84 велосипедистів;
- в 2012 році їх назбиралося близько 1,200;
- в останньому, 2015-му - більше 2,500!
І які, Ви думаєте, інструменти були задіяні в цей раз? Е-mail і смс-розсилки (здебільшого заслуга належить смс-повідомленням).
Тенденції ринку смс-розсилок:
- Збільшення кількості компаній/підприємців, що використовують СМС-розсилки для бізнесу.
- Зростання довіри до смс-розсилок за рахунок зменшення спаму, а також більш грамотного підходу до планування маркетингових кампаній.
- Зростання споживчої активності/залученості.
- Прагнення до максимально ефективного плануванню бюджету (в сфері смс-маркетингу) - більш цільового, а головне, точкового каналу комунікації - не існує на ринку.
- Зростання вартості СМС.
Наведемо цифри, що стосуються зменшення спам розсилок:
З підняттям тарифів на смс, зберегти свою прибутковість змогли тільки великі смс-сервіси. При цьому багато "сірих агрегаторів", навпаки, просто зникли з ринку, так як розсилати спам стало невигідно. Кількість скарг клієнтів на спам зменшилася в рази за даними різних мобільних операторів:
У мережі Лайф - в 30 разів
У мережі Київстар - в 5,5 раз
У мережі МТС - в 3,5 рази
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Немає коментарів:
Дописати коментар