Куди "йде" реклама і перспективи смс-маркетингу

перспективи смс-реклами


Обвал ринку реклами в Україні, невтішні прогнози на 2016 р неабияк зіпсували нерви співробітникам медіакомпаній. Підприємці зі свого боку вносять корективи в рекламну стратегію і перерозподіляють бюджет. Намітилися чіткі тенденції: реклама все більше йде в Інтернет (+ 10% за першу половину 2015), смс-маркетинг активно набирає обертів (за останній рік обсяг зріс приблизно вдвічі).

З огляду на відносно низьку вартість смс-розсилок, це не дивує. У більшому виграші залишаються компанії, які не сприймають розсилки як виключно рекламний інструмент, а працюють над підвищенням лояльності, встановлюють довірчі відносини з клієнтом. Роблячи висновки з численних соцопитувань, клієнти цінують не тільки високу якість обслуговування, але і «тепле» ставлення до них з боку бренду/компанії.

Для більш зрозумілої картини, що стосується перспектив смс-маркетингу наведемо ...

... деякі статистичні дані


• 95-98% текстових повідомлень читаються протягом декількох хвилин з моменту отримання (у електронної пошти цей показник дорівнює 20%).

• 30% споживачів взаємодіють з брендом через текстові повідомлення.

• Мобільні купони викуповуються в десять разів частіше, ніж традиційні.

• Більше 80% споживачів ніколи не користувалися QR-кодами.

• У всьому світі щодня відсилається близько 23 млрд. повідомлень.

• Текст повідомлення читається в середньому 5 секунд.

• Лише 43% власників смартфонів використовують їх для дзвінків, і в той же час більше 70% смс відправляють саме користувачі смартфонів.

• Більше 50% активних мобільних користувачів вважають за краще отримувати інформацію по смс, ніж приймати дзвінок.

• 79% компаній вважають смс-маркетинг виправданим і ефективним для бізнесу.

• 80% людей використовують текстові повідомлення для бізнесу.

• Текстові повідомлення мають найвищий рейтинг серед інших каналів налагодження комунікації з клієнтами.

• За інших рівних умов вміле використання смс-маркетингу може підвищити продажі на 40% (в порівнянні з компаніями, які не використовують смс-розсилку).

• 75% споживачів хотіли б отримувати рекламні пропозиції, надіслані їм через SMS.

• Більше 80% людей хотіли б отримувати не більше 2-х маркетингових повідомлень на місяць.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Немає коментарів:

Дописати коментар