Ключові елементи ефективної смс-розсилки

елементи ефективності смс-розсилки


Багато маркетологів все ще не оцінили по достоїнству можливості смс-розсилки для бізнесу. Даремно, адже освоїти цей інструмент не так складно, а ефективність його не може не радувати.

Приступаючи до будь-якої рекламної кампанії за участю sms, варто звернути увагу на

6 ключових складових успіху смс-розсилки


Створіть цінну пропозицію. Перед тим як пустити смс-повідомлення в хід, задайте собі питання: наскільки цінна ця пропозиція для моїх передплатників? Якщо Вам важко відповісти або ви усвідомлюєте, що пропозиція зовсім не має цінності, не використовуйте цей текст.

Починайте з пропозиції. Вашf рекламна пропозиція повинна бути короткою і бити прямо в ціль. Тому завжди починайте з головного.

Використовуйте прямий заклик до дії. Яким би очевидним це не здавалося для Вас (потрібно прийти в магазин, зайти на сайт і подивитися детальну інформацію, зателефонувати, показати смс касиру і т. д.), Напишіть абоненту в повідомленні, що конкретно потрібно зробити. Вважайте це нюансом людської психології.

Створіть відчуття терміновості. Клієнта потрібно брати, поки тепленький. Якщо рішення «переспати з цією думкою» засяде йому в голову, швидше за все завтра він не повернеться. Якщо Ви хочете отримати результат і максимально швидко, задавайте часові рамки пропозиції.

Примусьте клієнта відчути себе особливим. «Ваша персональна знижка 35%» звучить набагато приємніше, ніж просто «Знижка 35%». Погодьтеся повідомлення «Кожному VIP клієнту торт в подарунок. Покажіть смс на касі ... » приємно тішить самолюбство, навіть якщо офіційно у Вас немає категорії VIP.

Згадуйте ім'я бренду. Це найпростіше - використовуйте альфа-ім'я. Адже клієнти повинні розуміти, з ким мають (або матимуть) справа.

головні складові хорошої смс реклами

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Немає коментарів:

Дописати коментар