Як зробити масову розсилку смс повідомлень ефективною?

ефективна смс реклама


Всі ми час від часу отримуємо на телефон повідомлення рекламного або інформаційного характеру. Іноді вони привертають увагу, іноді роблять життя комфортнішим, а часом просто дратують. Якщо ж ви раптом опинилися по інший бік барикади, тобто вам знадобилося організувати смс розсилку, то хочеться, щоб послання викликали у адресатів тільки позитивні емоції. Адже саме для цього і роблять масову розсилку.

Для того щоб організована вами розсилка не перетворилася на банальний СПАМ необхідно все ретельно продумати. Звичайно, можна піти шляхом найменшого опору і звернутися в рекламне агентство. Його співробітники все візьмуть на себе: підготують базу, організовують технічну підтримку, зроблять розсилку і доповідатимуть про результати. Ось тільки коштувати це буде багато.

Існує досить простий і дешевий спосіб зробити розсилку смс через Інтернет самому. При правильному підході вона буде не менш ефективною, але обійдеться значно дешевше.

Як зробити масову розсилку з комп'ютера у себе вдома або в офісі?


Для початку потрібно чітко сформулювати, чого ви хочете. Тобто, для яких цілей ви збираєтеся робити смс розсилку. Всі подібні акції по цілям і завданням можна розділити на дві категорії:

Рекламні - покликані спонукати клієнта до здійснення певної дії: дзвінка, покупки, замовлення. До цієї категорії можна віднести всі смс розсилки, які повідомляють про акції і знижка, а також пропонують більш вигідні умови обслуговування для постійних клієнтів.

Інформаційні - спрямовані на підвищення рівня лояльності клієнта, покликані створити якомога більш позитивний образ підприємства. Яскравим прикладом таких розсилок можуть бути повідомлення від банків і платіжних систем, що інформують про проведені транзакції. Або смс розсилки з сайту, де ви замовили будь-якої товар або послугу, що інформують про статус замовлення.

Тепер потрібно визначити цільову аудиторію


Перед тим як зробити смс розсилку, важливо визначитися, кому ви будете відправляти повідомлення. Для цього потрібно підготувати базу. Ідеальний варіант - власна база. Якщо ж з якихось причин її немає, можна скористатися готовою.

Коли цілі та завдання визначені, залишається тільки забезпечити технічну підтримку акції. У цьому вам допоможуть спеціалізовані компанії, які надають платформи для розсилок (наприклад ми). Тут же вам можуть надати базу і підказати, як організувати масову розсилку з власного сайту. Крім того, існує ряд додаткових послуг, які допоможуть зробити захід ще більш успішним. це:

таргетування - виділення із загальної бази абонентів, які відповідають заданим параметрам (статтю, віком, рівнем доходів, географічним розташуванням);

персоніфікація - при замовленні цієї послуги в повідомлення автоматично вставляється звернення до абонента на ім'я;

автоматичне встановлення часу відправлення повідомлення - така функція дуже корисна для нагадувань про необхідність придбати витратні матеріали, погасити заборгованість, поповнити рахунок. А також для привітань з днем ​​народження. Як це працює з технічної точки зору, вам теж пояснять в компанії.

І останній крок до ефективної розсилці sms - складання короткого, інформативного, грамотного тексту. Фрази повинні бути простими і зрозумілими, а інформація - не повинна сприйматися двозначно. Краще, якщо текст буде написаний на кирилиці.

Максимальна і оптимальна довжина смс-повідомлення

Немає коментарів:

Дописати коментар