SMS розсилка - це один з нових і дуже ефективних видів реклами. Як показує статистика, отримане SMS повідомлення читають до 90% одержувачів. І кожна людина, яку зацікавили Ваші послуги або товари, збереже SMS з Вашою рекламою і контактною інформацією у себе в телефоні для того, що б скористатися нею при нагоді.
Можна виділити два основних напрями використання SMS розсилок у Вашому бізнесі:
нагадування Вашим діючим клієнтам про себе: відправка новин компанії, інформації про акції, знижки, розпродажі і т.д. Адже як сказав Серджіо Займан (головний маркетолог таких компаній як Coca-Cola, PepsiCo, Procter and Gamble і Microsoft): "Зберегти старого клієнта коштує в шість разів дешевше, ніж отримати нового».
отримання нових клієнтів шляхом відправки інформації про Вашу компанію, її переваги перед іншими, цінових та акційних пропозиціях і т.д. Вашим новим потенційним клієнтам. І, згадуючи слова видатного поета, афорист та історика Бауржана Тойшібекова: «Ніщо не підвищує якість реалізації товару, як кількість реклами»