Не секрет, що розсилка СМС на телефон стає все більш затребуваною серед представників бізнесу. Її популярність пояснити досить просто: за менші гроші вона привертає більшу кількість клієнтів.
Як це працює? Все досить просто і зрозуміло, а для того щоб більш наочно оцінити переваги масової розсилки смс повідомлень, пропонуємо вам порівняти її з іншими методами реклами.
На відміну від багатьох інших видів реклами, розсилка СМС робиться щодо функціонуючих мобільних номерів телефонів, а доставка повідомлень гарантується. Що це означає? Що кожен ваш потенційний клієнт ознайомитися з інформацією, яку ви вирішили донести до нього.
Крім того, правильно складене СМС-повідомлення вже містить у собі адреси ваших магазинів, офісів, дані про те, як клієнт може звернутися до вас. А це означає, що масова розсилка, як ніякий інший вид реклами, здатна приводити клієнтів до вас, а не просто давати йому якусь конкретну інформацію. В тексті розсилки можна розмістити адресу вашого сайту: 90% смартфонів і мобільних телефонів відкривають браузери інтуїтивно, що дозволяє забезпечити максимальний контакт з вашими потенційними покупцями.